Servis katalyzátorů

Neměníme celý katalyzátor za nový, když to není pro provoz vozidla nutností

Servis katalyzátoru EURO 6 se provádí při vyšším kilometrovém nájezdu vozidla, nebo ve chvíli, kdy se začnou objevovat chybové hlášky seouvisející s výfukovou soustavou. Zde dosti často nestačí již provádět servisní a ostatní regenerace DPF, ale mělo by následovat detailní a důkladné prozkoumání stavu a funkčnosti jader katalyzátoru DOC a SCR a také kontroly DPF. Toto bohužel již nezvládne pouhá originální, nebo multiznačková diagnostika, ale je potřeba využít náš koncept Cleantaxx, který nabídne detailní analýzu funkcí vnitřních segmentů katalyzátoru EURO 6.

                                                              

Co vše při servisu na katalyzátoru provádíme?

  • Úvodní stažení a načtení dat z diagnostiky a jeho vyhodnocení
  • Kontrolu vstřikovačů AdBlue z pohledu zástřiku, dávkování, tlakování
  • Analýza vstupních a výstupních Nox senzorů a jejich vyhodnocení správné funkce
  • Analýza problémů na výfukové soustavě a doporučení následného postupu servisu
  • Demontáž katalyzátoru z vozidla
  • Demontáž všech snímačů z těla katalyzátoru
  • Provedení testů jednotlivých segmentů DOC, DPF, SCR a určení důvodu závady/nefunkčnosti
  • Výměna a případně čištění nefunkčních segmentů katalyzátorů DOC a SCR
  • Přetěsnění celé soustavy novými komponenty
  • Instalace všech senzorů a čidel na katalyzátor
  • Instalace katalyzátoru na vozidlo
  • Nahrání aktuálních adaptivních hodnot do řídící jednotky

Doba trvání tohoto servisu je od 3 hodin po 2 dny.

Naši partneři Dinex Jal test Aronax technics OEM Clamps